Skip to main content
Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

Hos Peugeot Køge arbejder vi altid for at holde vores kunder glade og tilfredse. Det betyder, at vi bruger mange kræfter på at pleje vores kunder og yde den absolut bedste service.

Det er vigtigt for os, at du føler dig godt betjent, hvorfor vi altid efter dit besøg, sender dig en SMS eller ringer til dig, for at sikre at servicen er i orden.

Du kan desuden være udvalgt til at modtage et spørgeskema på e-mail fra vores importør, Peugeot Danmark, som er en kundetilfredshedsundersøgelse, hvor vi rigtig gerne vil være din 10’er, hvilket betyder, at du er tilfreds med din generelle oplevelse hos os. Bevarelsen tager kun få minutter, men vægtes utrolig højt.

Enhver tilbagemelding, der kan hjælpe os med at forbedre servicen, modtager vi meget gerne på vores kundeservicemail kundeservice@koge.peugeot.dk, som vil blive behandlet i vores kundeserviceteam og med de relevante personer i organisationen inden for kort tid og du vil altid modtage et svar tilbage.